Гаранция

Продуктите предлагани на нашия сайт притежават гаранция, отговаряща на търговските политики на производителите и действащото законодателство в страната.

Предлаганите от нас продукти са чисто нови, опаковани в оригиналната си опаковка. Пристигат при клиента с пълен комплект документи за покупка: финансов документ, доказващ покупката, стокова разписка и попълнена оригинална гаранционна карта.

Ако при получаване на продукта установите липса на гаранционна карта се свържете с нас в рамките на 48 часа след доставката. Пишете ни на имейл: sgs_bulgaria@abv.bg. Така ние ще имаме възможност да реагираме. В описанията на всеки продукт е упоменат гаранционният му период.

При установяване на дефект при експлоатация, в рамките на гаранционния срок, продуктът трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя за извършване на ремонти дейности. Всички сервизни центрове са упоменати в гаранционната карта на продукта. Те носят пълна отговорност за отстраняване на дефекта.

Ако във Вашия град няма оторизиран сервиз за конкретната марка е необходимо да го изпратите по куриер в нашата складова база на адрес: гр.София, ул.Народно хоро, №11. Ние ще имаме ангажимента в 30 дневен срок да се свържем с оторизирания сервиз. След отстраняване на проблема ще изпратим отново по куриер отремонтирания продукт. Куриерските такси и в двете посоки са за наша сметка.

Гаранционни условия:

Тук можете да удължите гаранциите на своите инструменти. Кликнете върху банерите и ще се отворят формите за удължаване на гаранциите и гаранционните условия.
При затруднение със удължаване на регистрацията може да разчитате на екипа на arizona.bg да удължим Вашата гаранция, след като получите своята машина.